033722245
 

לחצו כאן כדי לצפות בצי מכוניות היוקרה הפרטיות שלנו!

לקוחות נכבדים. כרגע קיים מחסור ברכבי יוקרה להשכרה. ניתן להתאים רכב בכפוף לזמינות ללא התחייבות לדגם וצבע.

התקשרו עכשיו: 033722245

לקריאת המלצות
 

השכרת סיטרואן C4 גרנד פיקאסו - 7 מקומות

השכרת סיטרואן C4 גרנד פיקאסו - 7 מקומות

הדור החדש של המיניוואן הקומפקטי מבית סיטרואן C4 גרנד פיקאסו מבטיח לחולל מהפכה אמיתית בתחום. עם אפשרות להסעת 7 נוסעים בגרסה רחבה, אין באמת צורך לבקש יותר. הגרסה הנוכחית עושה שימוש רב בעיצוב ומאפשרת ליהנות ממראה בצורת קובייה, הנוטש לחלוטין את זה המעוגל. הדרך תיראה יפה יותר וכך גם האבזור הפנימי אשר יתלבש עליו.

כחלק ממגמה המאפשרת לנו ליהנות יוקרה למטרות שונות, ביניהן שימוש ברכב למטרות הסעה לחתונה, נשפי סיום של בתי ספר, בר מצוות, בת מצוות ועוד מגוון אירועים. כרכב יוקרה ניתן למצוא בו את כל האבזור המתקדם, והקפדה על כל מה שמעניין. כאשר מעוניינים לבחור בכלי תחבורה אשר ישרת את המטרה הספציפית שלנו, הגודל הוא זה שיקבע ויעשה את ההבדל הגדול.

רכב מדגם זה מאפשר ליהנות מהאפשרות להסיע עד 7 נוסעים כולל הנהג. ניתן אף לשכור אותו בשילוב נהג צמוד, אשר יעניק מניסיונו המקצועי ובמקביל יאפשר לזוגות, משפחות ותלמידים, ליהנות מהדרך עצמה באירוע של חייהם. הדרך חשובה לא פחות מהאירוע עצמו, והיא זו שתספק אווירת גיבוש, מוזיקה נעימה והרבה מאוד מצב רוח.

במידה והערב שלכם חשוב לכם, עליכם לבחור את הרכב שיעניק את החוויה הטובה ביותר. בדגם זה של סיטרואן ניתן לקבל את כל היתרונות הנחוצים ממיניוואן קומפקטי, ואף לאפשר את חוויית הנסיעה בליווי בני משפחה וחברים קרובים. המסע הקסום שלכם מתחיל במציאת הרכב האיכותי, ולנו נותר רק לסייע בבחירה והתאמת התאריכים המבוקשים.

חפשו אותנו בגוגל