033722245
 

לחצו כאן כדי לצפות בצי מכוניות היוקרה הפרטיות שלנו!

לקוחות נכבדים. כרגע קיים מחסור ברכבי יוקרה להשכרה. ניתן להתאים רכב בכפוף לזמינות ללא התחייבות לדגם וצבע.

התקשרו עכשיו: 033722245

לקריאת המלצות
 

השכרת מרצדס לחתונה ML 550

השכרת מרצדס לחתונה ML 550

לפרטים נוספים על הרכב והזמנות לחצו כאן

החתונה זהו היום המיוחד שלנו, היום היחיד במינו שאנו צריכים לבלוט בו ולהראות הכי מיוחדים שרק אפשר. כיום רכבי היוקרה תפסו חלק מאוד נכבד בתכנון החתונה. לכל זוג חלום משלו להגיע לחתונה עם רכב חלומותיו. אנו נדאג לכם לקבל את הרכב שדמיינתם ביום שלכם. תא הנוסעים המרווח והמפנק יספק לכם את כל הנוחות שאתם דרושים לו עם מושבים מתכווננים. מיזוג בארבעה אזורים חיבור לאינטרנט ומערכת ניווט עם מגוון רחב של פונקציות ומצב של מערכת אודיו ווידאו ינעימו את נסיעתכם העמוסה..


מכונית היוקרה ML550 עומד כמובן בשביעות רצון עצמית עם נוכחות ללא תחרות. שילוב אוירודינמיקה עם יציבות כביש מדהימה תתן לכם להרגיש בעננים. אל תעשו את זה קשה ומסובך אנו נדאג להגיע בדיוק בשעה הנקובה כדי להספיק אתכם את היום המטורף הזה. צי הרכבים המתפארים בעיצוב הפנים המרשים ביותר שתוכנן בקפידה עם דיוק ואלגנטיות.יש תחושה של מרחב שהוא משופר על ידי צבעים וחומרים שנבחרו במיוחד כדי ליצור אווירה יוקרתית. 


גגון זכוכית פנורמי ייחודי מאפשר לאור השמש למלא את התא בשעתי יום. מצד השני, את השיחות האפלות לתאורה מפוזרת אופציונלית מוטבעת הידור להתרבות זוהר חם.המודל התמקד הנוחות כולל תצורה חמישה מושבים, לוח המחוונים מוטה מעט לכיוון הנהג לארגונומיה האופטימלית. וגם, טכנולוגית הפנל השחורה היא תענוג אסתטי נוסף: כמה תצוגות ואת לוחות הבקרה בקונסולה המרכזי יופיעו מסודרת בהידור מאחורי מאט surfac שחור אלגנטי.

השכרת מרצדס לחתונה ML 550 זכה לקבל תגובה 1 שהעניקה לו דירוג של 5 מתוך 5.
תגובות הגולשים

כאן על הכביש

פורסם בתאריך 04/06/2018 מאת איציק

איציק

חפשו אותנו בגוגל